Toimitusehdot Suomessa

YLEISET EHDOT SUOMESSA:

  1. Toimitusaikamme on normaalisti 1-3 työpäivää, ellei tuotteen kohdalla ole erikseen muuta ilmoitettu.
  2. Haluamme, että olet tyytyväinen tilaamiisi tuotteisiin! Sinulla on 14 vrk:n palautusoikeus tilaamillesi tuotteille*. Palautus on ilmainen Suomessa. Palautetun tuotteen tulee olla käyttämätön ja tuotelappuja ei saa irroittaa! Tuotteessa ei saa olla epäpuhtauksia/karvoja, muuten emme voi vastaanottaa palautusta. Palautuksissa liitä mukaan tilauksen mukana tullut palautuskaavake täytettynä. Kun palautat tuotteita Suomessa, jätä palautettavien tuotteiden paketti postiin asiakaspalautuksena. Lue lisää palautuksista kohdasta "VAIHDOT- JA PALAUTUKSET".
  3. Pakettia säilytetään postissa 7 vrk, jonka jälkeen lähetys palautuu meille. Jos olet estynyt noutamaan paketin, ILMOITA SIITÄ MEILLE SÄHKÖPOSTITSE! Jos asiakas jättää paketin noutamatta ilman ilmoitusta, veloitamme noutamattomasta paketista aiheutuneet kustannukset (15 €) asiakkaalta. Näillä kuluilla tarkoitetaan toimitusta, pakkausta, kuljetusta, postiennakkoa, palautuksen kuljetusta sekä takaisin varastoon lajittelua.
*HUOM! Sukkahousuilla, sukkanauhasukilla, irtoripsillä ja korviksilla ei ole palautusoikeutta hygieniasyistä. Kosmetiikkatuotteilla palautusoikeus vain avaamattomilla pakkauksilla.
 

MAKSUTAVAT:


Postiennakko: Maksat tuotteet, kun noudat paketin Postista. Maksutapalisä +5 €.

Klarna Payments: Voit maksaa tilauksesi käyttämällä Klarna Payments -palvelua. Klarna Payments tarjoaa laskun tai erämaksun. Laskulla tilatessasi, saat 14 vrk maksuaikaa tilauksellesi ja maksat ne tuotteet, jotka pidät. Erämaksulla voit pilkkoa maksusi osiin. Tutustu Klarnan ehtoihin: https://www.klarna.com/fi/ehdot/
Maksutapalisä: +2.95 €. 

Paytrail: Paytrailin kautta voit maksaa tilauksesi turvallisesti ja valita haluamasi maksuvaihtoehdon seuraavista: Nordea, OP-Pohjola, Sampopankki, Tapiola, Handelsbanken, Aktia, Säästöpankit, Paikallisosuuspankit, Nooa, Ålandsbanken, S-pankki, Visa, Visa Electron, MasterCard, Eurocard, Maestro, MobilePay. Paytrailia käyttäessäsi sinulle ei tule lisäkuluja maksusta.
 

Maksut Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla

Mikäli haluat maksaa Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla, Dressy Oy toimii ainoastaan tuotteiden ja palveluiden markkinoijana ja lisäksi toimittaa tuotteet ostajalle. Reklamaatioista vastaa Paytrail Oyj.

Paytrail Oyj toimii Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla tehtävissä maksuissa tuotteen myyjänä ja kauppa syntyy asiakkaan ja Paytrail Oyj:n välille. Myyjän vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet. Paytrail Oyj on myös maksun saaja.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 0207 181830

Verkkopankit

Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.

TOIMITUSTAVAT:

Postipaketti: Toimitus valitsemaasi Postin pisteeseen. Toimitusaika normaalisti 1-3 työpäivää. Toimituskulu 5.90 €.

Postin Kotipaketti: Postin Kotipaketti kuljetetaan sinulle kotiovelle. Posti on yhteydessä sinuun, jolloin voit sopia haluamasi toimitusajan. Sovittavat toimitusajat vaihtelevat alueittain arkisin klo 9–21 välillä. Toimituskulu 9.90 €.

Nouto Mikkelin myymälästä: Voit noutaa tilauksesi myös Mikkelin myymälästä osoitteesta Savilahdenkatu 5-7. Noudot ti-pe klo: 10-17 ja la 10-14. Myös muita aikoja sovittavissa erikseen.

MINIMITILAUS:

Meillä ei ole minimitilausrajaa. Lisäämme kuitenkin normaalit toimituskulut jokaiseen tilaukseen.

TOIMITUSAIKA:

Toimitusaika on 1-3 työpäivää. Jos toimitusaika on poikkeava, siitä on ilmoitettu tuotteen kohdalla. Jos toimitusajassa ilmenee viivästymisiä, otamme yhteyttä.

 

VAIHDOT- JA PALAUTUKSET:

Haluamme, että olet tyytyväinen tilaamiisi tuotteisiin ja tuotteillamme on 14 vrk:n palautusoikeus* Suomessa. Palautus on sinulle ilmainen, kun käytät Dressyn asiakaspalautusta. Jos haluat vaihtaa tuotteen, tee epäsopivasta tuotteesta palautus ja uudesta tuotteesta uusi tilaus verkkokaupassa.

Huom! Jos olet tilannut "ILMAINEN TOIMITUS" -kampanjan aikaan ja palautat tuotteita niin, että kampanjaan oikeuttanut summa ei enää täyty, vähennämme toimituskulun määrän palautettavasta summasta. Esimerkiksi jos olet käyttänyt kampanjan "Ilmainen toimitus yli 100 € tilauksiin." ja palautat tuotteita niin, että pitämäsi tuotteiden loppusummaksi jää alle 100 €, tuolloin palautettavasti summasta vähennetään toimituskulujen määrä. Jos palautat koko tilauksen, palautamme tuolloin tuotteiden hinnan kokonaisuudessaan.

*Sukkahousuilla ja korviksilla ei ole palautusoikeutta hygieniasyistä.


PALAUTUSEHDOT

Palautettavan tuotteen tulee olla myyntikuntoinen eli tuotteen tulee olla käyttämätön ja siisti, eikä siinä olevia tuotelappuja saa irroittaa. Kenkälaatikoihin ei saa liimata teippejä/palautustarroja.

Palautettavassa tuotteessa ei saa olla epäpuhtauksia/karvoja. Mikäli tuotteessa on epäpuhtauksia, jotka joudumme puhdistamaan, emme palauta täyttä summaa. Jos tuote on myyntikelvoton, emme voi vastaanottaa palautusta. Jos joudumme lähettämään käytetyn/epäpuhtaan tuotteen takaisin asiakkaalle, asiakas vastaa toimituskuluista.

TIETOA KENKIEN PALAUTUKSESTA

Palauttaessasi kenkiä, niiden on oltava täysin myyntikuntoiset sekä alkuperäisessä pakkauksessaan. Kenkälaatikoihin ei saa liimata teippejä/palautustarroja.
Kenkien pohjiin tulee herkästi jälkiä jo sovittaessa, joten huomioithan siis, että sovitat kenkiä vaikkapa pehmeän pyyhkeen, peitteen taikka maton päällä. Palautettavien kenkien pohjassa ei saa olla naarmuja/käytönjälkiä. 

VAIHDOT

Jos haluat vaihtaa tuotteen, tee epäsopivasta tuotteesta palautus ja uudesta tuotteesta uusi tilaus verkkokaupassa.

PALAUTTAESSASI TUOTTEITA, TOIMI NÄIN:

1. Täytä tilauksen mukana tullut palautuskaavake ja kirjoita siihen tietosi sekä miksi haluat palauttaa tuotteet.

2. Laita tuotteet takaisin pakkaukseen ja liitä täytetty palautuskaavake mukaan. TÄRKEÄÄ! Tarkista, ettei tuotteissa ole epäpuhtauksia/eläinten karvoja! 

3. Lähetä paketti asiakaspalautuksena Postin tai Matkahuollon kautta asiakaspalautussopimustamme käyttäen. 

Lähetä paketti asiakaspalautuksena Postin kautta osoitteeseen:

 
DRESSY OY
ASIAKASPALAUTUS/613014
SAVILAHDENKATU 5-7
50100 MIKKELI

Lähetä paketti asiakaspalautuksena Matkahuollon kautta osoitteeseen:
 
DRESSY OY
ASIAKASPALAUTUS/9539722
SAVILAHDENKATU 5-7
50100 MIKKELI

Pyydä palautuskuitti todisteeksi palautuksestasi ja säilytä se.

Kadonnutta pakettia ei korvata ilman kyseistä kuittia.

Jos haluat käyttää jotain muuta palautustapaa, vastaat tällöin itse palautuskuluista.

HUOM! Noutamaton paketti ei ole sama kuin palautus. Jos et jostain syystä pysty noutamaan pakettia, ilmoita meille asiasta sähköpostitse: info@dressy.fi

 
Jos asiakas jättää noutamatta paketin, ilmoittamatta siitä Dressylle, emme enää toimita tilauksia kyseiselle asiakkaalle postiennakolla ja veloitamme noutamattomasta paketista aiheutuneet kulut (15 €) asiakkaalta.

 

TIETOSUOJASELOSTE:

Rekisterin nimi: Dressy Oy:n asiakasrekisteri

Rekisterin ylläpitäjä/vastaava yritys:

 

Dressy Oy
Savilahdenkatu 5-7
50100 MIKKELI
Y-tunnus: 1622254-8
P. 0440-777 510

Mitä tietoja minusta kerätään?

Asiakasrekisteriin tallennetaan asiakkaan etunimi, sukunimi, katuosoite, postinumero, postitoimipaikka, maa, sähköpostiosoite, puhelinnumero ja asioidessa käytetty kieli. 

Lisäksi verkkokaupan tilaustietoihin tallennetaan asiakkaan tilauksen yhteydessä antamat tiedot, kuten tilauksen tuotesisältö, maksutapa ja toimitustapa.

Mihin henkilötietoja käytetään?

Henkilötietoja käytetään:

  • Asiakassuhteen hoitamiseen

  • Tilauksen toimitukseen ja käsittelyyn, sekä arkistointiin

  • Tilastollisiin tarkoituksiin

  • Markkinointitarkoituksiin

Henkilötietojen käsittelyn oikeusperusteena on sopimus, suostumus tai oikeutettu etu.


Tietojasi vastaanottavat/käsittelevät:

- yrityksemme työntekijä
- maksunvälittäjä, joka vastaanottaa maksun (Paytrail, Klarna)
- kuljetusfirma, joka toimittaa tilauksesi (Posti, Matkahuolto)
- kirjanpitäjämme
 

Kuinka kauan henkilötietojani säilytetään?

Säilytämme henkilötietojasi niin kauan, kuin on tarpeellista rekisterin käyttötarkoitusten toteuttamiseksi.

Lisäksi joitain tietoja voidaan säilyttää kauemmin niiltä osin kuin se on tarpeen laissa asetettujen velvollisuuksien, kuten kirjanpitoa ja kuluttajakauppaa koskevien vastuiden hoitamiseksi.


Asiakkaan oikeudet Asiakkaana sinulla on seuraavat oikeudet:

  • Tarkistusoikeus

  • Oikaisuoikeus

  • Oikeus peruuttaa suostumus

  • Poisto-oikeus 


Jos haluat lisätietoa henkilötietojen käsittelystämme, otathan yhteyttä: info@dressy.fi


These are terms and conditions when ordering from Finland. If you are ordering outside Finland, see the terms and conditions here.